آبستراكسيون دليل عدم برگزاري جلسه شوراي شهر انزلي
آبستراكسيون دليل عدم برگزاري جلسه شوراي شهر انزلي

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر بندرانزلي جلسه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ شورای اسلامی شهر بندرانزلی که مقرر بود راي ساعت ۱۸ برگزار گردد، ابتدا با حضور اکثریت اعضا و کارشناسان شهرداری آماده برگزاری بوده که بدون هماهنگی لازم با ریاست و اعضای شورا معاونت محترم عمرانی فرمانداری بهمراه سید […]

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر بندرانزلي جلسه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ شورای اسلامی شهر بندرانزلی که مقرر بود راي ساعت ۱۸ برگزار گردد، ابتدا با حضور اکثریت اعضا و کارشناسان شهرداری آماده برگزاری بوده که بدون هماهنگی لازم با ریاست و اعضای شورا معاونت محترم عمرانی فرمانداری بهمراه سید ابراهیم مرتضوی عضو علی البدل اول در راستای اجرای مفاد و حکم تعلیق عضو خارج شده شورا جهت معرفی در جلسه حضور یافتند.

برخی اعضا به دلیل اینکه این مورد جزء دستورکار نبوده و طبق ماده ۷ و تبصره ذیل قانون شورا عدم حضور دوماهه عضو تعلیق شده شورا در ۹۹/۱۱/۵ خواهد بود، از حضور در جلسه استنکاف کرده و با اعتراض به عدم هماهنگی و خارج بودن موضوع از دستور کار از جلسه خارج شدند و علی رغم تاکیدات به حضور در جلسه مخالفت خود را با خارج از دستور بودن این معارفه اعلام داشتند که این جلسه به دلیل عدم حدنصاب قانونی برگزار نگردید. معاونت محترم فرماندار نیز پس از خروج سه عضو معترض از شورا خارج شدند. لذا جلسه به درخواست شورا به صورت فوق العاده به تاریخ دیگری موکول گردید. متعاقبا کلیه روند این موضوعات مستندا در اختیار قرار خواهد گرفت.