استاندار گیلان : تاخیر در اجرای طرح های عمرانی پذیرفتنی نیست
استاندار گیلان : تاخیر در اجرای طرح های عمرانی پذیرفتنی نیست

اسدالله عباسی در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان بندرانزلی گفت : در روند تکمیل طرح های عمرانی نباید یک روز تاخیر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اسدالله عباسی در بازدید از طرح های شهرک گلخانه ای شیلسر ، چهار بانده کردن مسیر انزلی – رضوانشهر و کنار گذر انزلی گفت : باید نگاه ویژه ای به اجرای طرح شهرک گلخانه ای داشته باشیم به گونه ای که این گلخانه بر تارک انزلی بدرخشد و موانع سر راه این طرح برطرف شود .
وی خواستار ارائه گزارش روزانه از روند پیشرفت این مجتمع گلخانه ای شد و افزود : تولیدات گلخانه ای برای ما بسیار مهم است چرا که باید بتوانیم از مزایای این طرح در فصول غیر کشاورزی بهره ببریم .‌
استاندار گیلان یکی از این مزیت های نسبی را استفاده از تولیدات گلخانه ای در فصول پاییز و زمستان اعلام و خاطرنشان کرد : در ۶ ماه دوم سال تولیدات کشاورزی در گیلان کاهش پیدا می کند که با بهره برداری از این شهرک گلخانه ای تولیدات در طول سال بدون وقفه ادامه دار خواهد بود.
اسدالله عباسی افزود : مشکلات زیر ساختی مانند تاسیسات گاز و برق و سایر امکانات زیربنایی این شهرک باید رفع شود و در رایزنی با مدیران به دنبال رفع این مشکلات هستیم .
استاندار در خصوص طرح های نیمه تمام انزلی نیز گفت : جاده کنار گذر انزلی و راه آهن رشت – کاسپین و انزلی از طرح های ملی ست که اجرای آنها حتی یک روز نیز نباید تاخیر داشته باشند و باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسند .

  • منبع خبر : خبرگزاري صدا و سيماي مركز گيلان