بانوان بسکتبالیست انزلی چی تاریخ ساز شدند
بانوان بسکتبالیست انزلی چی تاریخ ساز شدند

تیم بسکتبال بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی برای اولین بار در تاریخ بسکتبال گیلان به مقام چهارم لیک دسته یک کشور دست یافت.

اختتامیه لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه های کشور با کسب مقام چهارم توسط تیم بسکتبال صنایع دستی راستکردار انزلی (نماینده گیلان) و انتخاب سرمربی این تیم بعنوان مربی اخلاق به پایان رسید.

سحر طلسچی سرمربی تیم بسکتبال صنایع دستی راستکردار بندر انزلی در این خصوص گفت : برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان گیلان تیم بسکتبال بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی توانست در جمع چهار تیم برتر لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار بگیرد.

وی افزود: در مرحله رده بندی که در سالن بسکتبال آزادی تهران  برگزار شد، تیم ما به مصاف تیم متمول مولتی کافه مشهد رفت و با توجه به مصدومیت بازیکنان و تلاشی که انجام دادند، بازی را واگذار کردند و در نهایت در مقام چهارم قرار گرفتیم.

وی با قدردانی از حامیان این تیم خاطر نشان کرد : همه این اتفاقات مهم بعد از لطف خداوند با حمایت بی شائبه جناب نادر راستکردار و دکتر رفیعی رییس هیات بسکتبال گیلان رقم خورده است.

لئونارد شاهین شهر، خانه بسکتبال نیشابور و مولتی کافه مشهد در جایگاه اول تا سوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاههای کشور قرار گرفتند و قهرمان و نایب قهرمان این دوره هم جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان را بدست آوردند.

همچنین در مراسم اختتامیه لیگ، خانم طلسچی از سوی فدراسیون بسکتبال بعنوان مربی اخلاق مدار معرفی شد.

گفتنی است خانم ها دباشی و روزدار به ترتیب مسئولیت کمک مربی و سرپرستی و آقای رضازاده مدیریت اجرایی تیم را برعهده داشتند.