جلسه ستاد مدیریت بحران بندر انزلی تشکیل شد
جلسه ستاد مدیریت بحران بندر انزلی تشکیل شد

امير جانبازی در جلسه ستاد مديريت بحران بر حفظ آمادگی در حوادث فصلی توسط دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت : باید تمام همت ما این باشد که در زمان بروز حوادث طبیعی شهروندان دچار مشکل نشوند و تهیه مایحتاج ضروری مردم را نگران نکند. وی به اهمیت نان در سبد غذایی مردم اشاره کرد و افزود: در بحث دوگانه سوز کردن نانوایی ها باید با جدیت بیشتر اقدام شود تا در زمان بروز حوادث در هر موقعیتی نان مردم تامین گردد ، زیرا نان از مایحتاج ضروری همه است.

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی – بمنظور آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه زمستانی جلسه مدیریت بحران به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری بندر انزلی تشکیل شد.

جانبازی در این جلسه بر حفظ آمادگی در حوادث فصلی توسط دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت : باید تمام همت ما این باشد که در زمان بروز حوادث طبیعی شهروندان دچار مشکل نشوند و تهیه مایحتاج ضروری مردم را نگران نکند.
وی به اهمیت نان در سبد غذایی مردم اشاره کرد و افزود: در بحث دوگانه سوز کردن نانوایی ها باید با جدیت بیشتر اقدام شود تا در زمان بروز حوادث در هر موقعیتی نان مردم تامین گردد ، زیرا نان از مایحتاج ضروری همه است. جانبازی آمادگی شهرداری و دهیاری ها در به روز و آماده بودن دستگاه ها و ماشین آلات راه سازی و امدادی را از اولویت‌های ستاد مدیریت بحران عنوان نمود و اظهار داشت : این آمادگی آرامش روانی اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری بندر انزلی بر برنامه‌ریزی برای رفع مشکل آب زراعی در فصل کشاورزی تاکید کرد و گفت : طبق گزارش هواشناسی شرایط بارشی خوبی در پاییز داشتیم و در مقاطعی پرباران ترین شهر ها بوده ایم و رکورد بارش را در جهان داشتیم. ولی باید از هم اکنون برای تامین آب کشاورزی برنامه ریزی و اقدام کنیم تا در زمان مقرر دچار مشکل نشویم.