دستبند پلیس بندرانزلی بر دستان پزشک قلابی
دستبند پلیس بندرانزلی بر دستان پزشک قلابی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش انزلي چه خبر سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ضمن تشریح به تلاش‌هاي مجموعه انتظامي شهرستان در راستای پيشگيري و مقابله با جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مقوله امنيت، سلامت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با آندسته از افرادی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را در جهت سودجویی‌های شخصی خود در معرض خطر قرار دهند برابر قانون برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی بندرانزلی با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، يك پزشک قلابي كه بدون داشتن مجوز و تحصیلات متناسب در بندرانزلی اقدام به فعالیت می‌کرد را شناسايي و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در بررسي صورت گرفته مشخص شد، اين فرد کلاهبردار فاقد تحصیلات دانشگاهی بوده و هيچگونه مدارک پزشکی ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون این متهم دو شاکی خصوصی دارد خاطرنشان کرد: متهم ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پايان از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه كنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع رسانی کنند