دكتر دنيامالي مديري با سابقه‌ای روشن و پر افتخار در عرصه مدیریت و ورزش
دكتر دنيامالي مديري با سابقه‌ای روشن و پر افتخار در عرصه مدیریت و ورزش

امروز نام مردی را در مقام وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان کشور میبینیم که از شایستگی و توانمندی‌هایش چه در بخش اقصادی وچه در بخش ورزش و جوانان ساعتها میتواندصحبت کرد .

امروز نام مردی را در مقام  وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان کشور میبینیم  که از شایستگی و توانمندی‌هایش چه در بخش اقصادی وچه در بخش  ورزش و جوانان  ساعتها میتواندصحبت کرد .

احمد دنیامالی در حالی مطرح شده که ورزش و جوانان کشورمان نیازمند مدیریتی استوار و کارآمد هستند تا بتواند کشور را در مسیر تعالی و افتخار قرار دهد.

هر چند که کیومرث هاشمی یکی از معدود وزرای بود که وزارت ورزش را در مسیر خودش هدایت میکرد اما

وزیر پیشنهادی، فردی است با سابقه‌ای روشن و پر افتخار در عرصه مدیریت و ورزش، که با شناخت عمیق از نیازهای جامعه ورزشی و جوانان، میتواند  مسیرهای جدید و روشنی برای رشد و پیشرفت ورزش کشور فراهم کند. ایشان با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه مدیریتی، قادر است چالش‌های پیش رو را به فرصت‌هایی برای شکوفایی تبدیل کند.

ما نیازمند مدیری هستیم که با رویکردی علمی و مبتنی بر برنامه‌ریزی، اهداف کلان ورزش کشور را محقق سازد. وزیری که نه تنها به موفقیت‌های ورزشی توجه دارد، بلکه از مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ورزش نیز غافل نیست. با انتخاب وزیر پیشنهادی، می‌توانیم به آینده‌ای روشن‌تر برای ورزش کشور و توسعه همه‌جانبه جوانان امیدوار باشیم.

بگذارید این فرصت را مغتنم شمرده و از همه وکلای محترم مردم در مجلس  درخواست کنم با رأی اعتماد به ایشان، راه را برای تحقق برنامه‌ها و اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان هموار سازید. امروز، بیش از هر زمان دیگری، کشور به مدیریتی قوی و خردمند در این حوزه نیازمند است تا بتواند در سطح داخلی و بین‌المللی افتخارآفرینی کند.

به امید آینده‌ای پر افتخار برای ایران عزیزمان.

محمد رفیعی

عضو کمیته ملی المپیک و قائم مقام انجمن والیبال

فدراسیون ناشنوایان کشور