سومین شب موسیقی گیلکی + گزارش تصويري
سومین شب موسیقی گیلکی + گزارش تصويري

به گزارش انزلي چه خبر، سومین شب موسیقی گیلکی مصادف با زادروز احمد عاشورپور به همت موسسه گیل تی تی انزلی برگزار شد. مجری برنامه خانم مانیا شیرین بخش بود و در ابتدای برنامه آقای رحمان زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به صحبت شد و در ادامه محمد بت دوار،مدیر اجرایی برنامه […]

به گزارش انزلي چه خبر، سومین شب موسیقی گیلکی مصادف با زادروز احمد عاشورپور به همت موسسه گیل تی تی انزلی برگزار شد. مجری برنامه خانم مانیا شیرین بخش بود و در ابتدای برنامه آقای رحمان زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به صحبت شد و در ادامه محمد بت دوار،مدیر اجرایی برنامه شب موسیقی گیلکی ضمن خیر مقدم به اساتید و حاضرین سالن از اشخاصی که برای برگزاری برنامه کمک مالی کرده بودند،همینطور از همکاران اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه آقایان هوشنگ عباسی(محقق و روزنامه نگار)و آقای بابک ربوخه(موزیسین) در مورد جایگاه هنری و سیاسی اجتماعی احمد عاشور پور صحبت کردند و یک کلیپ هم ساخته خانم هدیه خسروی با اجرای جدیدی از اهنگ عمو دختر(ساخته بابک ربوخه) پخش شد،در ادامه فیلم مستند تا آخرین نفسهایم ساخته کاوه چلمبری ،که در زمان حیات استاد عاشورپور ساخته شده بود پخش شد.

آقای جمشید لرد به بازخوانی چند شعر از عاشورپور پرداخت و آقای علیرضا حیات بخش هم به روی صحنه آمد و شعر خودش را قرائت کرد
برنامه با اجرای گروه دیلمون توسط آقای اسکندر و ابراهیم حساس ادامه پیدا کرد که قطعاتی از ترانه های استاد عاشورپور را اجرا کردند،بعد از پذیرایی از حضار، گروه دیلمان دادو به سرپرستی آقای صفر علی رمضانی به اجرای موسیقی فولکلور پرداختند،در این برنامه از طرف موسسه گیل تی تی به هنرمندان هدیه بشقاب با طرح مناره ساخته خانم آیدا رادبرد همراه لوح تقدیر اهدا شد.