فرماندار با هتلداران بندر انزلی دیدار کرد
فرماندار با هتلداران بندر انزلی دیدار کرد

امیر جانبازی سرپرست فرمانداری بندر انزلی با رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از هتلداران شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انزلی چه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی – امیر جانبازی سرپرست فرمانداری بندر انزلی با رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از هتلداران شهرستان دیدار و گفتگو کرد. جانبازی در این دیدار به قدمت بندر انزلی در حوزه گردشگری و مواهب الهی که موجب جذب گردشگر است اشاره کرد و گفت : بندر انزلی چند ویژگی خاص دارد که یکی از آن گردشگری است و اگر به این بحث بهتر رسیدگی شود انزلی شاهد شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

وی با عنوان اینکه گیلان یک استان گردشگری و اقتصادی است اظهار داشت : اقتصاد فقط کشاورزی و صنعت نیست و با توجه به اینکه بخش زیادی از مایحتاج کشور از این استان تامین می شود ، ولی گردشگری در این استان جایگاه خاصی دارد و تعداد هتل ها و مهمانپذیر ها در این استان برابری می کند با کل کشور یعنی در بحث اقامتگاه‌ها یک مرجع است و این را باید به فال نیک گرفت. جانبازی به مواهب الهی استان اشاره کرد و گفت : سواحل خاص بندر انزلی و تالاب بین‌المللی آن مرکز جذب گردشگر است و باید با همین ابزار برنامه‌ریزی خوبی برای حضور گردشگران در این شهرستان و استان داشته باشیم که رمز موفقیت مردم‌داری و احترام به هموطنان و میهمانان است و خوشبختانه جامعه هتلداران افراد دلسوز و میهمان نوازی هستند و چون شما در خط اول جذب گردشگر هستید لذا باید با برخورد خوب و فراهم کردن امکانات رفاهی خوب مسافران را مشتریان همیشگی خود نمایید تا چرخه اقتصادی خوبی را برای خود و شهرستان رقم بزنید.