فرماندار بندرانزلي: برنامه هاي دهه ي فجر با پيوست بهداشتي برگزار مي شود
فرماندار بندرانزلي: برنامه هاي دهه ي فجر با پيوست بهداشتي برگزار مي شود

فرماندار انزلی با بیان اینکه امسال کلیه برنامه های دهه فجر باید پیوست بهداشتی و کرونایی داشته باشد، اظهار داشت : این برنامه ها در چارچوب توانمندی های شهرستان بندرانزلی و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی برگزار خواهند شد.

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از ایرنا، اسماعیل میر غضنفری روز شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر تصریح کرد : بیماری کرونا کماکان وجود دارد و با التزام به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی باید این برنامه ها اجرا شود.
وی با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم انقلاب، گفت : انقلاب ما اکنون به مرز پختگی و بالندگی رسیده است به همین منظور باید از هرگونه اقدام احساسی که منافع ملی را خدشه دار کند، بپرهیزیم.
وی تاکید کرد : در سالهای اخیر شاهد تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا بر کشورمان برای ناکارآمد نشان دادن نظام بودیم اما ما تمام تلاش خود را در راستای انجام رسالت اصلی مان که چارچوب آنرا نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما ترسیم کرده است؛ بکار می بندیم.
میر غضنفری یکی از اصلی ترین شاخصه های اعلام شده توسط دشمنان اسلام در ناکارآمد نشان دادن نظام، فاصله بین ملت و دولت و حاکمیت عنوان کرد و افزود : حاکمیت باید تلاش کند کمبودهایی که به عنوان واقعیت های امروز مطرح می شود را در جامعه به حداقل برساند. مردم تلاش مضاعف ما را می بینند و چند سالی است که با صبوری تحمل می کنند از آنان می خواهیم این صبوری ادامه داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد : ما باید این ابزار غیر واقع را از دشمنان بگیریم و نشان دهیم که شاید مردم ما نگران و دلگیر باشند اما این بدان معنی نیست که در مقابل همدیگر قرار می گیرند.
وی تاکید کرد : مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به مواردی اشاره کردند که در روزهای آینده مورد توجه کانون های سیاسی قرار خواهد گرفت. ما باید بتوانیم این بیانات را مبنا عمل قرار دهیم.
وی با اشاره  به بیانات رهبر انقلاب در خصوص برجام نیز گفت : به تاکید ایشان باید به توانمندی های داخلی در حوزه های مختلف و دانش فنی کشورمان اتکا کنیم.
وی به رویکرد دولت در سالهای اخیر برای استفاده از ظرفیت جوانان نیز اشاره کرد و افزود : امروزه با بهره گیری از توان جوانان به پیشرفت های علمی بویژه در حوزه تحریم های دست یافتیم و توانستیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
فرماندار انزلی با اشاره به برخی اقدامات و دستاوردهای ارزشمند کشورمان در حوزه های مختلفاظهار داشت : دشمنان این اقدامات را بر نمی تابند و از این رو دست به اقدامات شنیع مانند ترور دانشمندان هسته ای و غیره می زنند، آنها شاید دانشمند هسته ای ما  شهید فخری زاده را ترور کرده باشند اما ما فخری زاده های بسیاری داریم که می توان به آنها امیدوار بود و کشور بر پایه توانمندی های آنان به مسیر خود ادامه دهد.
وی بهره گیری از فضای مجازی را ابزار قدرتمندی برای مقابله با توطئه های دشمنان اعلام و تصریح کرد: با استفاده از این ابزار قدرتمند در دهه فجر می توانیم برنامه های فرهنگی پرباری ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه جوانان انقلابی دیروز، امروز میانسالانی هستند که باید تجارب خود را در اختیار نسل های جدید قرار دهند، گفت : هنر حاکمیت باید در این باشد که این فاصله و انقطاع نسلها را با بازگویی،  انتقال و انتشار درست مطالب و بیان دلایل انقلاب اسلامی به حداقل برساند، اقداماتی که در سنوات گذشته در این شهرستان انجام شده و ما در صددیم بخشی از آنها را تکرار کنیم.
وی آمادگی خود را برای برگزاری نشست های دو نسل اعلام و خاطر نشان کرد : آماده ایم با گروه های جوانان مباحث و نشست هایی در چارچوب ارتباط جاری داشته باشیم،  ائمه جمعه، سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و اصناف نیز می توانند این ارتباط نسلها را برقرار کنند.
فرماندار انزلی، یکی دیگر از برنامه های این دهه را بکارگیری از توانمندی نخبگان و ایجاد فرصت هایی برای استفاده از توان و دانش آنان و تسری آن به جامعه عنوان کرد.
وی تاکید کرد : هر یک از ما به میزان اعتقادی که به اعتلای نظام داریم باید برای زنده نگه داشتن این ایام تلاش کنیم تا این برنامه ها پررنگ برگزار شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت باید تا اتمام دوره خود با قدرت به کار خویش ادامه دهد وهرکس که به دنبال تخریب دولت است در زمین دشمن بازی می کنند و دولت جدای از نظام و ملت و حاکمیت نیست، افزود : از این رو این افترا و اختلاف افکنی ها،  نقشه هایی است که دشمنان کشیدند و به دنبال آنند که ما جدا کرده و در مقابل هم قرار دهند تا در نهایت به خواسته خودشان دست یابند.
وی خاطر نشان کرد : رژه نیروی دریایی، رژه موتوری، گلباران مزار شهداء دیدار با خانواده شهدا و افتاحیه های پروژه های عمرانی همچون سنوات گذشته برگزار خواهد شد و برنامه های روز ۲۲ بهمن نیز طبق ابلاغیه ای که متعاقبا صادر خواهد شد، برگزار می شود.