پيروزي هاي پي در پي ملوان در ليگ دسته اول
پيروزي هاي پي در پي ملوان در ليگ دسته اول

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی نماینده گیلان در دور رفت و دوم لیگ دسته اول مردان کشور عازم خرم آباد شد و با كسب ٧ امتیاز در مکان دوم جدول گروه A شمال لیگ دسته یک قرار دارد و برای روشن شدن چگونگی صعود به دور برگشت می اندیشد.

به گزارش انزلي چه خبر ملوان نیروی دریایی بندرانزلی نماینده گیلان در دور رفت و دوم لیگ دسته اول مردان کشور عازم خرم آباد شدند. ملوان بندر انزلی، خانهبسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال کرمانشاه ، مقاومت کرمانشاه و خانه بسکتبال تبریز تیم های حاضر در این مرحله بودند که نمایندهاستان در گام اول توانست با نتیجه ۷۸-۷۴ برابر خانه بسکتبال تبریز به پیروزی برسد.

در دومین بازی ملوانان به مصاف خانه بسکتبال کرمانشاه رفت و اولین شکست خود را ۱۱۱ بر ۱۰۰ متحمل شدند. در گام سوم به مصافمقاومت کرمانشاه رفتتند و به برتری ۸۱ بر ۵۷ رسیدند.

در دیدار پایانی نیز ملوانان توانستند با غلبه بر خانه بسکتبال خرم آباد با نتیجه ۷۵-۹۹ به سومین پیروزی ارزشمند خود در این دوره ازمسابقات دست یابند.

بدین ترتیب ملوان بندرانزلی در دور رفت از دور مرحله دوم با ۷ امتیاز در مکان دوم جدول  گروه A شمال لیگ دسته یک قرار دارد و برای روشن شدن چگونگی صعود به دور برگشت می اندیشد.