دستگيري عامل تيراندازي در بندرانزلي
دستگيري عامل تيراندازي در بندرانزلي

به گزارش انزلي چه خبر، فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري عامل تيراندازي و قمه‌كشي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ سيد جعفر جوانمردي در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در اين خصوص گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينكه فردي پس از قمه‌كشي، تير‌اندازي هوايي و عربده‌كشي در ميدان معراج […]

به گزارش انزلي چه خبر، فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري عامل تيراندازي و قمه‌كشي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ سيد جعفر جوانمردي در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در اين خصوص گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينكه فردي پس از قمه‌كشي، تير‌اندازي هوايي و عربده‌كشي در ميدان معراج شهرستان بندرانزلي متواري شده، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات انجام شده هويت متهم و فردي كه از اقدامات مجرمانه وي فيلم زنده تهيه و در فضاي مجازي منتشر كرده بود را شناسايي كردند.
وي با بيان اينكه پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، ماموران پليس امنيت عمومي با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند ادامه داد: هر دو متهم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

سرهنگ جوانمردي بيان داشت: در بازرسي از محل دستگيري متهمان دو قبضه سلاح سرد و يك قبضه اسلحه شكاري كشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم ۳۴ ساله سوابق متعدد نزاع و درگيري در پرونده خود دارد گفت: متهم به همراه همدست ۳۶ ساله‌اش پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي در پايان با اشاره به برخورد قاطع و قانوني پليس با هنجارشكنان خاطرنشان كرد: امنيت شهروندان خط قرمز نيروي انتظامي است.