جلسه مدیریت کرونا برگزار شد
جلسه مدیریت کرونا برگزار شد

در پی افزایش بیماران کرونایی با سویه اومیکرون جلسه مدیریت کرونا به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

 


به گزارش انزلي چه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی – در پی افزایش بیماران کرونایی با سویه اومیکرون جلسه مدیریت کرونا به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از روند گسترش این بیماری در شهرستان و بستری بیماران در بیمارستان توسط دکتر بابک صیاد رئیس شبکه بهداشت و دکتر مرتضی فلاح رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان ارائه شد.

در ادامه جانبازی با بیان اینکه به دلیل روند طولانی شدن این بیماری متاسفانه از حساسیت رعایت اصول بهداشتی در جامعه کاسته شده و از آنجا که ویروس کرونا سریعاً تغییر شکل میدهد از همه دستگاه ها خواست تا با اطلاع‌رسانی صحیح ، مردم را به رعایت بهداشت فردی و همچنین جدیت در تزریق واکسن و استفاده از ماسک در اماکن عمومی تشویق نمایند.

تصمیمات متخذه این جلسه عدم برگزاری تجمعات و جلسات غیرضروری ، پیگیری تزریق واکسن به ویژه دوز سوم از سوی کسبه توسط اتاق اصناف و کارکنان ادارات توسط مدیران اجرایی با بهره گیری از راهکارهای قانونی ، دورکاری مادران شاغل که فرزند زیر ۶ سال دارند ، ضد عفونی نمودن بیمارستان توسط نیروهای بسیجی ، یاری رساندن توسط افراد متخصص در تزریق و پرستاری به کادر درمان بیمارستان ، اطلاع رسانی از سوی شهرداری توسط نصب بنر و تلویزیون شهری در رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن بود.