غرق شدن ۲ نوجوان تبعه خارجي در بندرانزلي
غرق شدن ۲ نوجوان تبعه خارجي در بندرانزلي

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از پايگاه خبري پليس ايران، ۲ برادر نوجوان تبعه خارجي به علت آشنا نبودن به فنون شنا در شهرستان بندرانزلي غرق شدند. سرهنگ “مجيد حسيني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسی ۱۱۰ مبني بر […]

به گزارش انزلي چه خبر به نقل از پايگاه خبري پليس ايران، ۲ برادر نوجوان تبعه خارجي به علت آشنا نبودن به فنون شنا در شهرستان بندرانزلي غرق شدند.
سرهنگ “مجيد حسيني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسی ۱۱۰ مبني بر غرق شدن ۲ تن در ساحل غازيان شهرستان بندرانزلي، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
اين مقام انتظامي با تاكيد بر اينكه با حضور ماموران انتظامي و تيم‌هاي امدادي در محل و بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد ۲ برادر دچار حادثه شده‌اند افزود: ۲ برادر ۱۶ و ۱۸ ساله گردشگر تبعه خارجي هنگام شنا در خارج از طرح سالم‌سازي به علت عدم تسلط و مهارت کافی دچار حادثه خفگي شد‌ه‌اند.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي در پايان با اعلام اينكه اقدامات قانوني در خصوص اجساد صورت گرفته گفت: موج‌ها و جريان‌هاي آبي در سواحل بندرانزلي خطر غرق شدن را براي افراد غيربومي و مسافران افزايش داده است.