هادي حيدري: انتقاد سریع ترین و راحت ترین کاری است که هر فرد می تواند انجام دهد
هادي حيدري: انتقاد سریع ترین و راحت ترین کاری است که هر فرد می تواند انجام دهد

به گزارش انزلي چه خبر، هادی حیدری در ابتداي جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی كه عصر روز یکشنبه در محل شورا برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی، اعلام کرد : امنیت امروزمان را مدیون رشادتهای رزمندگان عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس هستیم. عرض تبریک دارم خدمت آتش نشانان عزیزمان، به اعتقاد بنده آتش نشانان کسانی هستند که با به خطر انداختن جان خود از مال و جان مردم صیانت می کنند و این جای تقدیر و سپاس دارد.

به گزارش انزلي چه خبر، هادی حیدری در ابتداي جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی كه عصر روز یکشنبه در محل شورا برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی، اعلام کرد : امنیت امروزمان را مدیون رشادتهای رزمندگان عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس هستیم. عرض تبریک دارم خدمت آتش نشانان عزیزمان، به اعتقاد بنده آتش نشانان کسانی هستند که با به خطر انداختن جان خود از مال و جان مردم صیانت می کنند و این جای تقدیر و سپاس دارد. ان شالله که کاستی هایی که در این مجموعه وجود دارد با همت اعضای محترم شورای شهر و با ارائه راهکارهایی که می دهند و همچنین درایت شهردار محترم مرتفع گردد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تقدیر از حضور جناب آقای اکبری مقدم در جلسه گذشته خاطرنشان کرد: حضور ایشان در جلسه قبل برای رفع دغدغه های شهروندان بود تا قدم هایی برای عمران و آبادی شهرمان بردارند و در آن نشست مساعدت و قول هایی دادند که ان شاالله با پیگیری های شهردار محترم این اتفاق بی افتد و شهر از این قضیه بهره ببرد.

وی در ادامه به تصادف تلخ زائرین حسینی اشاره کرد و گفت : عرض تسلیت داریم به مناسبت عروج شهادت گونه زائرین اربعین که خداوند روح این عزیزان را قرین رحمت کند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به جلسه شهرداران و روسای شهر شهرهای استان عنوان کرد : در روز های گذشته جلسه ای در این موضوع برگزار شد که با توجه به شرایط ویژه اقتصادی حاکم بر کشور، ملموس بود که اعتبارات دولتی مانند ارزش افزوده کاملا کمرنگ شده است که نیاز است در این شرایط سخت همه اعضای شورای شهر و کارشناسان محترم بابت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرمان اندیشه کنند.

وی ادامه داد : در این خصوص باید از کارشناسان کمک بگیریم تا این عزیزان به همراه اعضای شورا راهکارهای خودشان را ارائه دهند تا به یک نتیجه مطلوب برسیم. با ایجاد درآمد پایدار می توانیم مشکلات پرداخت حقوق پرسنل که برای ما بسیار حائز اهمیت است را مرتفع نماییم.

حیدری با اعلام اینکه در کنار انتقاد باید راهکار هم ارائه دهیم تصریح کرد : انتقاد سریع ترین و راحت ترین کاری است که هر فرد می تواند انجام دهد اما انتظار بر این است که در کنار انتقادهای سازنده ای که صورت می‌گیرد برای تک تک مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم عزیزانمان راهکار هم ارائه دهند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این جلسه مطرح کرد : از زمانی که تصدی این پست را بر عهده گرفتیم سعی بر این بوده که از پتانسیل های علمی و دانشگاهی استفاده کنیم که سالیان زیادی است که شورای شهر از آن به دور بود که در این خصوص نامه نگاری هایی با سطوح دانشگاهی استان و کشور صورت گرفت که تاکنون نتایج خوبی هم داشته است. از همه عزیزان فعال و دلسوز می خواهیم برای ارائه نظر و پیشنهاد به کارگروه عمران که آقای وکیل منفرد مسئولیت آن را بر عهده دارد و پیگیری های خوبی هم تا کنون انجام دادند، مراجعه کنند.

حیدری در انتها اشاره کرد : اگر به پیشینه شورا نظاره کنید خواهید دید که در جلسات نطق های پیش از دستور بسیار اندک بوده، خوشبختانه در این دوره شورا، در اکثر جلسات چندین نطق پیش از دستور داشتیم که این نشان از پویایی این شورا است که موجب خوشحالی است. تنها از اعضای شورا می خواهیم در چارچوب قانون، مصوبات و مشکلات شهری مطالب را عنوان کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه ای و سیاسی خودداری کنند که مردم از این مجادلات خسته شده اند.